Vše začíná v hlavě! Zpět


cvičení motivace



Jak praví staré pořekadlo: Kde je vůle, tam je cesta! Bez odhodlání to cvičení prostě nejde. Stačí začít, vytvořit si z cvičení pravidelný rituál, denní rutinu, návyk a pak už to jde vše „samo“. No jo, ale jak na ten začátek?



Všechno pěkně popořadě. Nemůžete začít z nuly na sto. Nejdříve si stanovte jednu rutinu, kterou si osvojíte. Například stávat o 30 minut dříve. Což samozřejmě znamená, že půjdete také dříve spát.

Malé postupné kroky, totiž dokáží velké věci. Postupná vítězství na sebe mentálně nabalují ta další, až vytvoříte skoro perpetum mobile. Haha. Ve zkratce jde o to, že člověk se cítí lépe, když se překoná. Potom zhruba po 21 dnech, jakmile si úspěšně osvojíte rutinu dřívějšího vstávání, můžete začít s tím, že každý druhý den, budete cvičit, nebo alespoň 2x do týdne. Není to mnoho. Ale připomeňme si, že teprve začínáme. Všechno chce čas. A protože jste začali až teď, uplynulé roky za dva týdny prostě nedoženete. Toto cvičení by však nemělo být prvoplánové. Měli byste se snažit zasáhnout celé tělo, jelikož cvičíte pouze 2 dny v týdnu. Případně si to rozdělit tak, ať celé tělo máte pokryté. Nepoužíváte jenom ruce, že jo. S postupujícími týdny, už pak sami budete chtít cvičit více než pouze 2x týdně. Proto je v pořádku, dávku zvýšit. Avšak nezapomeňte, pro správný účinek cvičení, je potřeba i kvalitně jíst a spát!

Tak hodně štěstí a vytrvejte ve svém úsilí!



Zpět



Do Poruby daleko? Zkuste

Dubina