Jak na Gainer a Protein Zpět


výživa cvičení posilování



Cílíte na velké svaly, ale stále se to nedaří ani s usilovným tréninkem? Pak možná bude problém s příjmem důležitých stavebních prvků pro tvorbu svalové hmoty – sacharidů a bílkovin. Pojďme se tedy společně podívat na doplňky stravy, které jsou určeny pro přísun sacharidů a bílkovin.



Nejrychlejší cestou k výsledkům (je třeba samozřejmě taky cvičit) jsou právě doplňky stravy, které dodávají tělu potřebné sacharidy a bílkoviny. Pro doplnění sacharidů slouží Gainery a pro popohnání těla potřebnými bílkovinami sáhněte po Proteinech.

K čemu jsou právě tyto doplňky dobré? Nu, člověk který cvičí potřebuje více energie. Tyto doplňky Vám s tím mohou pomoci. Aby totiž svaly mohly růst, tak musí mít z čeho. Jednoduchou poučkou se to dá shrnout: pokud vážíte 100 kg, tak za den potřebuje přijmout skoro 500 gramů sacharidů a 250 gramů bílkovin.

Jak na doplňky stravy – proteiny a gainery

Vše potřebné by mělo být uvedeno přímo na obalu od výrobce, obecně můžeme říct k užívání doplňků pár tipů:

  • začněte u menších dávek a postupně přidávejte
  • namíchanou směs nepijte najednou, ale postupně např. v rozmezí 15–30 minut
  • užívejte úměrně vašemu tréninku, když budete brát hodně a nebudete cvičit, tak ztloustnete

A pamatujte! Jedná o doplňky, ne plné nahrazení pestré stravy



Zpět



Do Poruby daleko? Zkuste

Dubina