Chybí ti energie a svaly pořád nikde? Máme pro tebe radu! Zpět


stravování cvičení



Každý cvičenec, který tvrdě dře se potkal s problémem, že nedokáže ani přes všechnu snahu nabrat kýženou svalovou hmotu. Na vině může být špatně rozpočítaný kalorický příjem. Přičemž většina začátečníků na tuto informaci vůbec nedbá a začínají se stravovat podle pochybných a neefektivních jídelníčků.



Jídlo je základ, ať si každý říká, co chce. Pokud do sebe bude začínající cvičenec cpát ráno, sacharidové vlny v podobě misky s ovocem a vločkami, může to pro něj být velmi devastující, jelikož po krátkém nabuzení, přejde tělo do náležitého útlumu, který je naprostým opakem, čehož by chtěl normálně fungující cvičenec dosáhnout.

Základem by měly být zdravé tuky, které tvé tělo nasytí a zároveň obohatí o další prospěšné látky, jež bude tělo používat jako zdroj energie v průběhu dne. Vhodné je tedy zmínit například vajíčko, či dokonce zdravé (myšleno z volného chovu, nejlépe krmeno trávou) maso. Ano, na snídani. K tomu může být hrst ořechů, ale doporučíme především zeleninu. Například avokádo, rajčata a jiné pochutiny. K tomu také může cvičenec dle chutě přidat kvalitní slaninu.

Dalším důležitým doplňkem je rozhodně protein. Bez proteinu, to bude fungovat jenom na půl. A to nikdo nechce. Na trhu je spousta kvalitních přípravků, a to i pro vegany. Je překvapivé, kolik zelenina obsahuje proteinu.

A rada na závěr. Neustále se vzdělávejte, cvičení je nikdy nekončící proces!



Zpět



Do Poruby daleko? Zkuste

Dubina